14 Augusti

Vardag / 0
 
God morgon ♥
Tänkte att jag skulle göra en liten life-uppdate på vad som har hänt den senaste tiden. Jag har bland annat varit på en begravning och sedan har intensivkursen dragit igång. Det går faktiskt riktigt bra och jag har lärt mig mer på en vecka än vad jag gjort under en lång tid innan. Jag kör och pluggar i princip varje dag och därför blir det mindre tid åt att göra annat. Men eftersom jag är så fast besluten vid att ta körkort nu så vill jag verkligen lyckas. Nästa helg tänkte jag dock ta en kväll till att göra något annat för att inte bli allt för uttröttad. Som många vet så drar skolorna igång snart igen och min plan inför skolan är att plugga på komvux istället. Detta är för att jag har en hel drös med saker jag måste göra innan jag tar mig in på vidare-utbildningen så jag känner att jag behöver en tid av lugn och kan göra dessa uppgifter utan vidare stress. Då är planen att studera något på en gymnasial nivå och samtidigt ha tid åt rest-uppgifter. Så just nu är jag lite stressad över det också pga lägenheten och pengar. Men jag gör mitt bästa för att hinna med allt.
Till top